Służba zdrowia

Nowoczesne zarządzanie logistyką w szpitalach

Logistyka w szpitalu to codzienny proces planowania dostaw różnego rodzaju towarów, między innymi leków, krwi, wyrobów medycznych oraz kontrola ich przepływu i zużycia. To permanentne gromadzenie w czasie rzeczywistym informacji i stanach magazynowych.

System HLx to rozwiązanie do zarządzania zaopatrzeniem i materiałami, mające na celu poprawę funkcjonowania szpitali. HLx oferuje użytkownikom nowoczesne narzędzia do zaopatrzenia, magazynowania i dystrybucji.

System HLx podnosi bezpieczeństwo pacjentów, ponieważ zawiera prawdziwe dane o produktach i wyrobach leczniczych zużytych w związku z realizowaną procedurą medyczną.

W skład systemu wchodzą:

  • Szafy z termoregulacją (jedno- i dwukomorowa)
    • pełna kontrola dostępu
    • ergonomiczny system pracy
    • zdalny monitoring pomiaru temperatury
    • przestrzeń wewnętrzna jest w pełni skalowalna
  • Komoda do przechowywania leków z pełną kontrolą dostępu
  • Urządzenia do obsługi systemu:
    • Terminale
    • Kolektory danych
    • Drukarki i czytniki kodów

System HLx pozwala na rejestrację materiałów, zarządzanie dystrybucją i optymalizację procesu ich magazynowania. Zautomatyzowane kontrole danych oraz aktualne i dokładne wyniki monitorowania wraz z wymaganymi raportami dla organów umożliwiają sprawne działanie i minimalizację kosztów.
HLx pozwala na przesyłanie danych do Zintegrowanego Systemu Monitorowania Obrotu Produktami Leczniczymi.
System rozwiązuje całkowicie kwestie związane z identyfikacją produktów leczniczych, co ma znaczenie dla wyeliminowania z obrotu szpitala leków fałszywych i odpowiedzialności z tego płynącej.

Wdrożenie systemu zapewni ponadto wykonywanie obowiązków wynikających z Rozporządzenia Delegowanego Komisji (UE) 2016/161 z dnia 2 października 2015 roku uzupełniającego dyrektywę 2001/83/WE Parlamentu Europejskiego i Rady przez określenie szczegółowych zasad dotyczących zabezpieczeń umieszczanych na opakowaniach produktów leczniczych stosowanych u ludzi.