Axians oferuje profesjonalne wdrożenia systemów POS (point of sales) – sprzętu i oprogramowania do obsługi sprzedaży – wraz z dokładną analizą potrzeb przedsiębiorstwa oraz consultingiem i pełnym wsparciem przy wyborze optymalnego rozwiązania dla całej organizacji klienta. Nasi specjaliści przygotowują pilota systemu i zapewniają kompleksowe wsparcie, zarówno w trakcie testów, jak i w ramach serwisowania aplikacji i sprzętu na terenie całej Polski.
Unikalne cechy
System TCPOS to w pełni konfigurowalne rozwiązanie pozwalające obsłużyć funkcjonalne wymagania klientów zarówno z rynku Retail, jak i Food & Beverage. Zapewnia on obsługę różnych kanałów sprzedaży (sprzedaż na miejscu, na wynos, web ordering, kioski) i jest w pełni zintegrowany z popularnym systemem Mago4, a także posiada możliwość integracji z dowolnym innym systemem klasy ERP. System doskonale przystosowany jest do obsługi punktów sprzedaży rozmieszczonych na całym świecie (wiele języków, obsługa różnych walut, zróżnicowane stawki VAT, parametryzacja zależna od przepisów lokalnych). TCPOS to narzędzie skalowalne, umożliwiające swobodne dołączanie kolejnych lokalizacji, modułów czy urządzeń POS.
Technologie z jakich budujemy rozwiązanie
Oprogramowanie napisane w technologii .Net
Korzyści biznesowe
- Centralne zarządzanie i pełna administracja bazą danych (artykuły, ceny, promocje, programy lojalnościowe, ekrany, dane i przywileje użytkowników)
- Scentralizowany moduł raportowy pozwalający na analizy zarówno poszczególnych placówek handlowych, jak i całej sieci sprzedaży
- Możliwość eksportu danych do innych hurtowni danych BI (Business Inteligence)
- Brak konieczności posiadania lokalnych serwerów w każdym ze sklepów (system oparty o technologię Cloude)
- Ograniczenie kosztów inwestycji i zmniejszenie kosztów utrzymania infrastruktury
