Oferta

Doradztwo techniczne i biznesowe

Doradztwo techniczne i biznesowe

Partnerstwo strategiczne

Zmieniające się rynki, łączenie się przedsiębiorstw i ciągły rozwój procesów: często, zmiany w procesach dają impuls do weryfikacji strategii i zachowań. Axians zapewnia doradztwo i wsparcie umożliwiające przyjęcie z zadowoleniem zmian w procesach wynikających z czynników zewnętrznych. Jako partner, na którym możecie polegać, zapewniamy, że Wasze strategie będą przynosić korzyści długo po ich wdrożeniu.

Optymalizacja istniejących procesów

Nasze działania skupiają się na oferowaniu rozwiązań odpowiadających Waszej kulturze korporacyjnej, istniejącym procesom biznesowym i istniejącemu środowisku teleinformatycznemu. Naszym zdaniem, rozwiązania informatyczne nie tylko wspierają firmę, ale także pełnią rolę katalizatora przy optymalizacji istniejących procesów. W związku z tym, pomagamy dyrektorom ds. informatycznych i zespołom kierownictwa w analizowaniu, planowaniu i wdrażaniu nowych pomysłów. Lata doświadczenia i stosowania przez nas całościowego podejścia w zarządzaniu programami i projektami zapewniają, że nawet złożone zadania są jasno definiowane, dobrze zaplanowane i płynnie wdrażane.

Działamy w ścisłej współpracy z Wami, by określić Waszą strategię IT i zoptymalizować zamówienie elementów sprzętu i oprogramowania.

Organizacja projektu

Dzięki naszej obecności na poziomie lokalnym i gruntownej wiedzy o różnych branżach, w których działamy, pierwszym krokiem każdego projektu jest dokonanie dokładnej analizy wymogów. Jest to niezwykle istotne przy opracowywaniu harmonogramu we współpracy z klientem, by zapewnić, że wszystkie wymogi klienta są odpowiednio uwzględnione. Relacja pomiędzy Axians a naszymi klientami jest zarządzana poprzez jeden punkt kontaktu odpowiedzialny za zarządzanie wszystkimi aspektami projektu oraz wynikami prac: harmonogram, budżet, opcje techniczne, skalowalność oraz kompleksowe zarządzanie procesem wdrożenia.

Odpowiedniemu wdrożeniu projektu służą sprawdzone narzędzia raportowania, które mają zwiększyć zadowolenie klienta, zapewniając aktualny, przejrzysty wgląd w postęp prac, nawet w przypadku odległych projektów.