Wsparcie w zakresie administracji, rozwiązywania problemów i incydentów obejmuje szeroki zakres czynności w obszarze zarządzania sieciami. Axians bierze odpowiedzialność za całość ich funkcjonowania po stronie Klienta – zarówno za ich część LAN-ową jak i WLAN-nową, a także dostęp do internetu oraz ochronę i analizę zdarzeń niepożądanych. Działamy na infrastrukturze sieciowej zarówno proaktywnie jak i reaktywnie.
Technologie z jakich budujemy rozwiązanie
Axians współpracuje z najpopularniejszymi producentami infrastruktury urządzeń sieciowych. Posiadamy wyspecjalizowane zespoły w technologiach m. in.: Cisco, Juniper, F5, Palo Alto, HP, ale obsługujemy także mniej popularne rozwiązania, jak np. D-Link. Usługa ta może dotyczyć jedynie sieci LAN-owej (wewnętrznej sieci klienta), bądź sieci bezprzewodowej w połączeniu z odpowiedzialnością za jej utrzymanie.
Technologie z jakich budujemy rozwiązanie
Axians współpracuje z najpopularniejszymi producentami infrastruktury urządzeń sieciowych. Posiadamy wyspecjalizowane zespoły w technologiach m. in.: Cisco, Juniper, F5, Palo Alto, HP, ale obsługujemy także mniej popularne rozwiązania, jak np. D-Link. Usługa ta może dotyczyć jedynie sieci LAN-owej (wewnętrznej sieci klienta), bądź sieci bezprzewodowej w połączeniu z odpowiedzialnością za jej utrzymanie.
Korzyści biznesowe
- Zapewnienie bezpieczeństwa kompetencji sieciowych – gwarancja realizacji usługi przez najwyższej klasy specjalistów w tej dziedzinie
- Pojedynczy punkt odpowiedzialności – niezależnie od przyczyny awarii (uszkodzenia kabla strukturalnego ułożonego w ziemi, niesprawności routera, switcha czy błędnej konfiguracji) za przywrócenie ciągłości pracy odpowiada Axians
- Obniżenie kosztu utrzymania i administrowania siecią oraz zatrudniania wysokiej klasy specjalistów (których trudno znaleźć na rynku)
- Możliwość elastycznego zarządzania kosztami utrzymania i administrowania siecią – łatwość dopasowania kosztów do zmieniającej się sytuacji w firmie (np. Opłata zależna od ilości obsługiwanych urządzeń)
- Pełna elastyczność w zakresie rozszerzania i skracania godzin wsparcia, również poza standardowymi godzinami pracy
Dlaczego Axians
- Indywidualne dopasowanie rozwiązań i ich kosztów do konkretnych przypadków oraz możliwość łatwej zmiany przyjętych warunków i dostosowania usługi do zmieniających się oczekiwań klienta.
- Rozbudowany zespół specjalistów podzielony na trzy linie wsparcia, zapewniające jak najlepsze wykorzystywanie możliwości pracowników i ich umiejętności (delegowanie do zadań osób o odpowiednio dopasowanych kompetencjach).
- Gwarancja, że do poważnego problemu, który nie jest łatwo rozwiązywalny zostaną zaangażowani ludzie na najwyższym poziomie certyfikacji. Personel realizujący usługę złożony z najwyższej klasy specjalistów sieciowych, którzy stanowią trzecią wewnętrzną linię wsparcia, wpływając na konstrukcję usługi i sposób jej realizacji.
- Możliwość udzielania wsparcia w trybie 24/7, czyli również poza standardowymi godzinami pracy (weekendy, noce, święta, itp.).
