Wsparcie w zakresie administracji, rozwiązywania problemów i incydentów obejmuje szeroki zakres czynności w obszarze zarządzania sieciami. Axians bierze odpowiedzialność za całość ich funkcjonowania po stronie Klienta – zarówno za ich część LAN-ową jak i WLAN-nową, a także dostęp do internetu oraz ochronę i analizę zdarzeń niepożądanych. Działamy na infrastrukturze sieciowej zarówno proaktywnie jak i reaktywnie.

Technologie z jakich budujemy rozwiązanie

Axians współpracuje z najpopularniejszymi producentami infrastruktury urządzeń sieciowych. Posiadamy wyspecjalizowane zespoły w technologiach m. in.: Cisco, Juniper, F5, Palo Alto, HP, ale obsługujemy także mniej popularne rozwiązania, jak np. D-Link. Usługa ta może dotyczyć jedynie sieci LAN-owej (wewnętrznej sieci klienta), bądź sieci bezprzewodowej w połączeniu z odpowiedzialnością za jej utrzymanie.

 

Technologie z jakich budujemy rozwiązanie

Axians współpracuje z najpopularniejszymi producentami infrastruktury urządzeń sieciowych. Posiadamy wyspecjalizowane zespoły w technologiach m. in.: Cisco, Juniper, F5, Palo Alto, HP, ale obsługujemy także mniej popularne rozwiązania, jak np. D-Link. Usługa ta może dotyczyć jedynie sieci LAN-owej (wewnętrznej sieci klienta), bądź sieci bezprzewodowej w połączeniu z odpowiedzialnością za jej utrzymanie.

Korzyści biznesowe

  • Zapewnienie bezpieczeństwa kompetencji sieciowych – gwarancja realizacji usługi przez najwyższej klasy specjalistów w tej dziedzinie
  • Pojedynczy punkt odpowiedzialności – niezależnie od przyczyny awarii (uszkodzenia kabla strukturalnego ułożonego w ziemi, niesprawności routera, switcha czy błędnej konfiguracji) za przywrócenie ciągłości pracy odpowiada Axians
  • Obniżenie kosztu utrzymania i administrowania siecią oraz zatrudniania wysokiej klasy specjalistów (których trudno znaleźć na rynku)
  • Możliwość elastycznego zarządzania kosztami utrzymania i administrowania siecią – łatwość dopasowania kosztów do zmieniającej się sytuacji w firmie (np. Opłata zależna od ilości obsługiwanych urządzeń)
  • Pełna elastyczność w zakresie rozszerzania i skracania godzin wsparcia, również poza standardowymi godzinami pracy

Dlaczego Axians

  • Indywidualne dopasowanie rozwiązań i ich kosztów do konkretnych przypadków oraz możliwość łatwej zmiany przyjętych warunków i dostosowania usługi do zmieniających się oczekiwań klienta.
  • Rozbudowany zespół specjalistów podzielony na trzy linie wsparcia, zapewniające jak najlepsze wykorzystywanie możliwości pracowników i ich umiejętności (delegowanie do zadań osób o odpowiednio dopasowanych kompetencjach).
  • Gwarancja, że do poważnego problemu, który nie jest łatwo rozwiązywalny zostaną zaangażowani ludzie na najwyższym poziomie certyfikacji. Personel realizujący usługę złożony z najwyższej klasy specjalistów sieciowych, którzy stanowią trzecią wewnętrzną linię wsparcia, wpływając na konstrukcję usługi i sposób jej realizacji.
  • Możliwość udzielania wsparcia w trybie 24/7, czyli również poza standardowymi godzinami pracy (weekendy, noce, święta, itp.).

Zobacz nasze realizacje

Infrastruktura Data Center Przedsiębiorstwa użyteczności publicznej

Dostawa macierzy dyskowej oraz rozbudowa rozwiązania Hitachi Data Systems

Dowiedz się więcej
Infrastruktura Data Center Przedsiębiorstwa użyteczności publicznej

Automatyzacja rozmieszczenia kopii filmowych

Dowiedz się więcej
Infrastruktura Data Center Sieci handlowe i gastronomia

Serwis sieciowy placówek handlowych

Dowiedz się więcej
Infrastruktura Data Center Instytucje rządowe i samorządowe

Rozbudowa macierzy dyskowych

Dowiedz się więcej

Napisz do nas

Poproś o przygotowanie spersonalizowanej oferty