• Stokrotka
    Klient
  • kwiecień, 2022
    data realizacji
  • POS, wagi, skanery, serwery
    technologie

Kontrakt obejmuje diagnozowanie przyczyn awarii i realizowanie napraw takich urządzeń jak: POS-y wraz z peryferiami, drukarki fiskalne, skanery, wagi elektroniczne i inne, oraz kompleksową instalację infrastruktury IT.

Stokrotka to ponad 900 sklepów zlokalizowanych w całej Polsce. Sieć rozwija się bardzo dynamicznie, otwiera ponad 100 sklepów rocznie w formatach dopasowanych do każdego klienta. Spółka posiada nowoczesne centra dystrybucji, własne zaplecze logistyczne i sieć magazynów regionalnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Prowadzi także sklep internetowy i jest sprawdzonym partnerem w biznesie dla franczyzobiorców.

W ramach kontraktu diagnozowane są przyczyny awarii i realizowane naprawy takich urządzeń jak: POS-y wraz z peryferiami, drukarki fiskalne, skanery, wagi elektroniczne, wago-skanery, czytniki cen, UPS-y, drukarki sklepowe, terminale mobilne, komputery stacjonarne, monitory czy okablowanie. Projekt swoim zasięgiem obejmuje województwa: lubelskie, śląskie i dolnośląskie. Umowa przewiduje także kompleksowe prace instalacyjne w zakresie infrastruktury IT we wszystkich sklepach, które powstaną w regionach objętych umową utrzymaniową.

Usługa w S&T

Usługa w S&T świadczona jest przede wszystkim przez dwa dedykowane zespoły: Field Service oraz Service Desk. Zespół inżynierów mobilnych (FSM) odpowiada za realizację zgłoszeń bezpośrednio w lokalizacjach Klienta, zapewniając ciągłość pracy ponad 300 sklepom i 3 centrom dystrybucyjnym objętym kontraktem. Zespół Service Desk rejestruje zgłoszenia, koordynuje ich obsługę i monitoruje restrykcyjne parametry SLA wynikające z umowy.

Korzyści dla klienta

  • Zapewnienie ciągłości działania, dzięki szybkim czasom reakcji na awarię urządzeń POS,
  • Obniżenie kosztów utrzymaniowych wymaganej infrastruktury POS poprzez scentralizowanie procesu serwisowego,
  • Utrzymanie w sprawności sprzętu sklepowego (POS-ów, kas samoobsługowych, szuflad, wag itp.) w ramach jednej umowy serwisowej,
  • Dostęp do wykwalifikowanych pracowników I i II linii wsparcia, posiadających kompetencje m.in. w zakresie zagadnień fiskalnych, integracji ze skanerami, terminalami płatniczymi.

Potrzebujesz więcej informacji na temat projektu?

Zostaw nam swój adres e-mail, a my prześlemy Ci więcej szczegółów.

Napisz do nas

Zobacz podobne projekty