Systemy wspomagania decyzji automatyzują procesy, minimalizując ryzyko popełnienia błędu przy podejmowaniu decyzji zarówno na poziomie strategicznym, taktycznym, jak i operacyjnym. Nadrzędnym celem jest maksymalne skrócenie czasu od momentu wpłynięcia zgłoszenia do systemu do dotarcia na miejsce zdarzenia. Możliwa jest integracja z zewnętrznymi aplikacjami, bazami danych oraz rozwiązaniami instytucjonalnymi, m.in. systemami mapowymi Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii oraz Centrum Powiadamiania Ratunkowego, siecią OST112. Rozwiązanie przeznaczone jest dla służb mundurowych i ratowniczych oraz wspomagających działających zarówno na szczeblu lokalnym, regionalnym, jak i ogólnopolskim.

Unikalne cechy

Rozwiązanie posiada rozbudowany moduł do raportowania i analiz – zbiera bieżące informacje o stanie poszczególnych jednostek i pozwala na zautomatyzowane wyciąganie wniosków o stanie sił i środków oraz o skuteczności działań i czasie reakcji. Ukazuje ono pełne spektrum wszystkich dostępnych zasobów sprzętowych, logistycznych czy kadrowych wraz z ich umiejętnościami i uprawnieniami. Dzięki temu z wyprzedzeniem można reagować na zapotrzebowanie osobowe oraz na braki w wyposażeniu.

Rozwiązanie może zostać zintegrowane z systemami mapowymi np. Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii, co umożliwia wizualizację na mapie aktualnego położenia jednostek w terenie oraz połączenie systemu z tabletami w pojazdach operacyjnych. Dzięki temu można wyznaczyć i przesłać do kierowcy najszybszą i najbardziej optymalną trasę dojazdu na miejsce zdarzenia, co skraca kluczowy czas dotarcia na miejsce akcji oraz ułatwia jej koordynację. Rozwiązanie można zintegrować również z systemem Centrum Powiadamiania Ratunkowego, zapewniając całkowicie zautomatyzowany obieg informacji oraz z dowolnymi systemami zewnętrznymi lub wewnętrznymi.

Korzyści biznesowe

  • Poprawienie parametrów szybkiego i zautomatyzowanego podejmowania trafnych decyzji w skoordynowany sposób z minimalizacją ryzyka,
  • Maksymalne skrócenie czasu od przyjęcia zdarzenia do dotarcia na miejsce akcji,
  • Centralizacja systemu – pełne zarządzanie i kontrola jednostek podległych na terenie całego kraju w czasie rzeczywistym na każdym poziomie zarządzenia i podejmowania decyzji,
  • Usprawnienie procesu raportowania i analizy zdarzeń po przeprowadzonej akcji,
  • Możliwość wdrożenia on premises oraz przekazania pełnego kodu i praw do oprogramowania Klientowi lub współpraca na zasadzie abonamentu licencyjnego,
  • Najwyższy poziom bezpieczeństwa zarządzania danymi wrażliwymi i ich anonimizacja,
  • Przewidywanie i reagowanie na potencjalne wyzwania, np. związane z niedoborami kadrowymi,
  • Automatyzacja wykonywania żmudnych zadań, narażonych na wysokie ryzyko błędu ludzkiego.

Rozwiązanie Axians znacząco usprawnia, automatyzuje i skraca proces podejmowania decyzji, co w konsekwencji prowadzi do podjęcia optymalnej decyzji w możliwie najkrótszym czasie i znacznego zmniejszenia ryzyka popełnienia błędu.

 

System pozwala na zarządzanie całą organizacją z poziomu centralnego oraz poszczególnymi jednostkami podległymi z niższych stopni organizacji. Umożliwia to łatwą i skuteczną koordynację zarówno niewielkich lokalnych akcji np. pożary, jak i dużych krajowych przedsięwzięć np. powodzi, katastrof naturalnych, klęsk żywiołowych zarówno z poziomu Centrum Dowodzenia Komendy Głównej jak i na miejscu wydarzeń w ramach poszczególnych stadium akcji.

Korzyści biznesowe

  • Wysoka elastyczność w bieżącym zarządzaniu lokalizacjami poszczególnych bankomatów
  • Optymalne wykorzystanie poszczególnych urządzeń w ramach sieci
  • Gwarancja dostępności usług dla klientów banku, dzięki zapewnieniu nieprzerwanego funkcjonowania głównego centrum telekomunikacyjnego, nawet w przypadku awarii części urządzeń lub łączy
  • Łatwa rozbudowa i skalowalność systemu do zarządzania siecią bankomatów
  • Poufność transmisji danych również w obrębie infrastruktury operatorów telekomunikacyjnych
  • Zwiększone bezpieczeństwo połączeń zapewnione przez przesyłanie danych z pominięciem publicznej części sieci GSM

Dlaczego Axians

  • Helpdesk i serwis urządzeń na terenie całego kraju z czasem usunięcia awarii do 4 godzin przez 365 dni w roku 24/7
  • Doświadczony zespół posiadający kompetencje w przeprowadzaniu podobnych wdrożeń
  • Niezawodna sieć telekomunikacyjna, utrzymywana na poziomie SLA 99,5%, dostarczana kompleksowo przez jednego dostawcę, wraz z usługami potrzebnymi do jej sprawnego funkcjonowania
  • Gwarancja ciągłości działania na poziomie bliskim 100%
  • Autoryzowany partner firm: Cisco, F5, SolarWinds
Zostań naszym klientem już dziś

Poproś o przygotowanie spersonalizowanej oferty

Skontaktuj się z nami

Zobacz nasze realizacje

Aplikacje biznesowe i analiza danych Bankowość i ubezpieczenia

Wdrożenie systemu klasy ERP Infor LN i jego utrzymanie

Dowiedz się więcej
Infrastruktura sieciowa Bankowość i ubezpieczenia

Budowa i utrzymanie sieci telekomunikacyjnej

Dowiedz się więcej
Wsparcie środowiska pracy Bankowość i ubezpieczenia

Wsparcie techniczne i IT w przeprowadzce pracowników mBanku

Dowiedz się więcej

Poproś o przygotowanie spersonalizowanej oferty

Axians IT Solutions Sp. z o.o.
ul. Postępu 21D, 02-676 Warszawa,
Tel. +48 22 535 95 00