Axians oferuje profesjonalne wdrożenia systemów POS (point of sales) – sprzętu i oprogramowania do obsługi sprzedaży – wraz z dokładną analizą potrzeb przedsiębiorstwa oraz consultingiem i pełnym wsparciem przy wyborze optymalnego rozwiązania dla całej organizacji klienta. Nasi specjaliści przygotowują pilota systemu i zapewniają kompleksowe wsparcie, zarówno w trakcie testóAxians świadczy usługę wsparcia technicznego dla produktów z rodziny SAP. Zapewniamy profesjonalną pomoc w zakresie zarządzania i utrzymania infrastruktury IT. W ramach usług utrzymaniowych Axians zapewnia sprawne funkcjonowanie serwerów, sieci, baz danych, a także płynne działanie poszczególnych komponentów SAP, w tym m.in: modułów: finansów, kontrolingu, produkcji, logistyki i środków trwałych.w, jak i w ramach serwisowania aplikacji i sprzętu na terenie całej Polski.
Unikalne cechy
Szybko zmieniające się środowisko biznesowe determinuje ciągłą potrzebę modyfikacji i rozwój zaimplantowanego systemu SAP. Dzięki oferowanej przez Axians usłudze wsparcia i utrzymania rozwiązań z rodziny SAP klienci zyskują możliwość aktualizacji systemu w oczekiwanym przez użytkowników biznesowych czasie. Ponadto otrzymują specjalistyczną pomoc w definiowaniu swoich wymagań biznesowych, co minimalizuje ryzyko wystąpienia incydentów po wprowadzeniu modyfikacji w wersji produkcyjnej.
Axians dzięki własnemu zespołowi programistów ABAP zapewnia szybkie i skuteczne procesowanie wymaganych aktualizacji. Za zachowanie spójności systemu SAP i poprawne wprowadzenie zmian we wszystkich jego elementach odpowiada dedykowany zespół BASIS.
Technologie z jakich budujemy rozwiązanie
W ramach usługi wsparcia i utrzymania systemu SAP Axians może zaoferować również wsparcie producenta w oparciu o jedną z opcji: SAP Standard Support oraz SAP Enterprise Support.
Korzyści biznesowe
- Gwarancja szybkiej reakcji na zmiany i ograniczenie do minimum czasu ich wprowadzenia
- Dostęp do certyfikowanych specjalistów współpracujących z firmą SAP, co znacząco usprawnia rozwiązywanie błędów i skraca czas naprawy
- Jeden punkt kontaktu dla użytkowników Klienta (sprzęt, aplikacje, usługi)
- Dostęp do specjalistycznej wiedzy, narzędzi ServiceDesk/HelpDesk oraz zespołu ekspertów Axians
- Zmniejszenie kosztów utrzymania platformy SAP
Dlaczego Axians
- Certyfikowany partner SAP (certyfikat SAP Partner Center of Expertise – PCOE)
- Dedykowane działy serwisowe wspierające Klienta w trybie 24/7
- Wiedza i doświadczenie zdobyte w wielu kompleksowych projektach prowadzonych dla największych organizacji sektora prywatnego i publicznego
- Bardzo szerokie kompetencje Axians w obszarze infrastruktury oraz baz danych, który mogą być kluczowe w przypadku awarii/akcji na pograniczu aplikacja-infrastruktura
- Narzędzia wspierające pracę serwisu utrzymania – zarządzania zgłoszeniami (Cisco Service Grid)
