Wsparcie środowiska pracy

Serwisy Cisco

Usługi wsparcia serwisowego dla sprzętu Cisco mogą być realizowane zarówno przez samego producenta (Cisco SmartNet, Cisco Solution Support oraz Success Tracks), jak i poprzez sieć autoryzowanych firm partnerskich (Partner Support Service). Zespół Axians oferuje pomoc przy wyborze i zakupie zarówno serwisów producenckich, jak i partnerskich.

W przypadku awarii sprzętu Cisco zakupionego w autoryzowanym kanale sprzedaży mamy możliwość jego wymiany na nowe urządzenie. Gwarancja ta nie obejmuje jednak aktualizacji oprogramowania i nie uprawnia do korzystania z pomocy technicznej producenta.

Odpowiedź na pięć najczęściej zadawanych pytań dotyczących serwisów Cisco znajdziesz w naszym artykule pod linkiem.

Zakres usługi

Axians od ponad 10 lat posiada status Złotego Partnera Cisco, uprawniający do sprzedaży producenckich pakietów utrzymaniowych jak i oferowania własnych usług serwisowych – w oparciu wiedzę poświadczoną odpowiednimi certyfikatami w zakresie technologii Cisco.

W ramach usług serwisowych użytkownicy urządzeń Cisco mogą liczyć na: wymianę sprzętu w określonym SLA, dostęp do pomocy technicznej Cisco TAC 24/7, aktualizacji oprogramowania oraz bazy wiedzy na witrynie cisco.com.

Dodatkowo pakiet Cisco Solution Support umożliwia autoryzowaną obsługę kontraktów serwisowych sprzętu oraz oprogramowania firm trzecich.

Serwis świadczony przez firmę Axians pozwala na konsultacje zespołów technicznych klienta przy wdrożeniach sprzętu i oprogramowania. Kontrakt serwisowy podpisany z Axians umożliwia wymianę sprzętu w oparciu o autoryzowany serwis partnerski Cisco, a dodatkowo pozwala na konsultacje techniczne przy wdrożeniach, dostęp do pomocy technicznej w języku polskim przez cały rok, rozwiązywanie zgłoszeń technicznych oraz pomoc w utrzymaniu infrastruktury klienta. Axians gwarantuje 4 godzinne SLA na terenie całego kraju.

Wszystkie pakiety usług serwisowych dla rozwiązań Cisco można wykupić na określony czas. Rekomendowany przez producenta minimalny okres aktywności kontraktu serwisowego wynosi jeden rok.

Możliwe formy współpracy

Żeby mieć pewność, że użytkowane urządzenia Cisco zostaną objęte kompleksową ochroną, zarówno w zakresie infrastruktury sprzętowej jak i oprogramowania, konieczne jest ich serwisowanie zgodnie z zaleceniami producenta w ramach zdefiniowanych pakietów utrzymaniowych.

Usługi serwisowe Cisco świadczone przez zespół inżynierów Axians w ramach pakietu Partner Support Service, realizowane są w modelu 24/7. Zgłoszenia techniczne przyjmowane są przez call center lub kanałem mailowym. Axians gwarantuje obsługę wyłącznie w języku polskim, przez polskojęzycznych inżynierów. W ramach pakietów serwisowych firma Axians zapewnia doradztwo w zakresie wyboru optymalnego zakresu usług, dedykowany kontakt do obsługi technicznej oraz wsparcie Project Managera, który jest odpowiedzialny za rozliczanie i kompleksową realizację kontraktu.

Korzyści biznesowe

  • Gwarancja ciągłości pracy, dzięki wsparciu własnych administratorów IT wyspecjalizowanymi inżynierami z poszczególnych obszarów infrastruktury sprzętowej,
  • Skupienie uwagi pracowników oraz kadry kierowniczej na biznesowym charakterze działalności wraz z utrzymaniem usług IT na profesjonalnym poziomie,
  • Optymalizacja oraz zwiększenie wydajności sieci,
  • Podniesienie bezpieczeństwa oraz obniżenie ryzyka przestoju,
  • Zachowanie przewidywalnych kosztów operacyjnych.

Dlaczego Axians

  • Wyspecjalizowani inżynierowie legitymujący się certyfikatami CCIE, CCNA, CCNP, CCDA, CCDP z takich technologii jak Wireless, Routing, Switching, Security i Data Center,
  • Zaawansowane kompetencje serwisowe w zakresie usług wdrożeniowych, wspomagania komunikacji czy rozwiązywania problemów technicznych związanych z utrzymaniem sieci,
  • 13 biur serwisowanych ulokowanych na terenie całej Polski, umożliwiających dojazd do Klienta i wymianę sprzętu w ciągu 4 godzin od momentu rozpoznania zgłoszenia,
  • Gwarancja polskojęzycznej obsługi technicznej,
  • Maksymalna elastyczność i dostosowanie kosztów usługi do potrzeb naszych.

Zobacz nasze ralizacje

Wsparcie środowiska pracy Przedsiębiorstwa użyteczności publicznej

Wdrożenie nowych standardów wsparcia IT w grupie Atalian

Dowiedz się więcej
Wsparcie środowiska pracy Sieci handlowe i gastronomia

Opieka informatyczna i serwisowa sieci restauracji

Dowiedz się więcej
Wsparcie środowiska pracy Przedsiębiorstwa użyteczności publicznej

Wdrożenie nowych standardów wsparcia IT w grupie Atalian

Dowiedz się więcej
Wsparcie środowiska pracy Bankowość i ubezpieczenia

Wsparcie techniczne i IT w przeprowadzce pracowników mBanku

Dowiedz się więcej

Poproś o przygotowanie spersonalizowanej oferty